Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Sorin Gavanescu
Platforma cloud
Revista Harap Alb
P510
GeoMedia Smart Client
strategie nucleara
vot
ERP cu abonament
Oracle Exalytics Business Intelligence Machine
Energy University
virusi
CRM
GIS/CAD
Charisma ERP 2013
Motive Security Guardian
BitDefender for HTTP Proxy pentru Linux
Andrei Tesio
great reset
stiinta interfetelor
programe formare profesionala